04:36 - 26 May, 2024
ჩვენ შესახებ რეკლამა/ხელმოწერა
2024-03-21 11:05:20, 319 ნახვა

ეკონომიკა
„თიბისი“ და „ველი“ ქალების მხარდასაჭერად გაერთიანდნენ

მარტი ქალების მხარდაჭერის თვეა. "თიბისიმ" და "ველიმ" ძალები გააერთიანეს, რათა მხარი დაუჭირონ ქალ მეწარმეებს როგორც გაყიდვების გაზრდაში, ისე საქართველოში წარმოებული პროდუქტების პოპულარიზაციაში.  ამ მიზნით 20, 21, 22 მარტს ყველას, ვინც "თიბისის" ნებისმიერი VISA ბარათით ქალი მეწარმეებისგან პროდუქციას VELI.store-ზე შეიძენს, დახარჯული თანხის 25 % უკან დაუბრუნდება. 

აქციაში ის კომპანიები ჩაერთვებიან, რომლებიც ქალების მიერაა შექმნილი, მათ შორის არიან: RECKLE$$ - ჯენზი თაობისთვის შექმნილი ტანსაცმელი, mood.o - განსხვავებულ თემატიკისა და დიზაინის სახლის სუფრები, "ანწლიშოპი“ - ორიგინალური კედლის კალენდრები. 

საკანცელარიო ნივთების ბრენდი "აწლიშოპი“ 3 წელია არსებობს, ბრენდისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ამ ტიპის მხარდაჭერა, რადგან აქციის შედეგად ცნობადობის და გაყიდვების გაზრდას ელოდება. 

"საკანცელარიო ნივთებს ვამზადებთ და ვყიდით, ყველაფერი საქართველოში დამზადებულია, "ანწლიშოპი“ იყო ერთერთი პირველი, რომელმაც ისეთი კედლის კალენდრების დამზადება დაიწყო, სადაც ყველაფერი შეგიძლია ჩაინიშნო. პირველად ფაბრიკის საშობაო ბაზრობაზე გაგვიცნო მომხმარებელმა, შემდეგ კი ველიზე დავიწყეთ გაყიდვები. ამ ტიპის მხარდაჭერა ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია, როგორც ცნობადობის კუთხით, ისე მომხმარებლის კუთხით, რადგან ხალს ახალისებს ასეთი აქციები“, - აცხადებს ანანო ნეფარიძე "ანწლიშოპის“ დამფუძნებელი.

"mood.o არის სახლის ნივთების ბრენდი, რომელსაც ჩემს მეგობრებთან ერთად ვაკეთებ. ჯერჯერობით ვებგვერდით არა გვაქვს, ყველანაირი მხარდაჭერის გარეშე ვიყავით და უცებ ამხელა მხარდაჭერა დაგვეცა. ზოგადად, ჩვენი ბრენდის ველიზე ყოფნას საოცარი შედეგები მოაქვს და ახლა ამას "თიბისისგან" 25 %-იანი ქეშბექიც დაემატა, რაც ჩემი აზრით, ძალიან წაახალისებს მომხმარებელს. ზოგადად მჯერა, რომ როდესაც ქალები უდგანან გვერდში ქალებში, იქ სასწაულები ხდება“, - ამბობს ნინი ჩიქოვანი, mood.o-ს დამფუძნებელი. 

"ძალიან საინტერესო აქცია წამოიწყეს "თიბისიმ" და "ველიმ". ზოგადად საქართველოში ჭირს საცალო გაყიდვები და ბრენდები ვცდილობთ, რომ საბითუმო გაყიდვებზე ვიყოთ ორიენტირებული, რაც იქნება მამოძრავებელი ძალა ჩვენი ბიზნესისთვის. 

მაგრამ "ველიმ", კლასიკური e-commerce-ის გამოყენებით, შეძლო ძალიან საინტერესო პლატფორმის შექმნა არა მხოლოდ ქალი მეწარმეებისთვის. ამიტომ ჩვენ  სიამოვნებით ვთანამშრომლობთ მასთან, მეტიც, ველი განსაკუთრებით უყვართ ახალგაზრდებს და "რექსლესიც“ ძალიან კარგად ჩაჯდა ამ პლატფორმაზე. 

ამ აქციის ფარგლებში კი, რომელიც გრძელდება სამი დღე, შეიქმნა სივრცე, სადაც ერთად თავმოყრილია საინტერესო პროდუქტები, რომლის უკანაც ქალები დგანან“, - აცხადებს სალომე გველესიანი, "რექლესის“ დამფუძნებელი. 

VELI.store-ზე დაგხვდებათ "ქალების მხარდაჭერის ველი“, სადაც უამრავი ქალი მეწარმის მიერ დამზადებული პროდუქცია გაიყიდება. "თიბისის" VISA ბარათით ყიდვის შემთხვევაში კი დახარჯული თანხის 25 % უკან დაგიბრუნდებათ.




ავტორი: R (რეკლამა),


სოციალური ქსელები
რუსები ხარკოვში ჰიპერმარკეტს დაესხნენ თავს - შენობაში 200-მდე ადამიანი იმყოფებოდა [ვიდეო]
შინაგან საქმეთა სამინისტრო 26 მაისს გორში აღნიშნავს
ხონში, საქართველოს დამოუკიდებლობის დღისთვის მზადება მიმდინარეობს
„განათლება საფრთხეშია“ - პროფესორ-მასწავლებლების მარში ჭავჭავაძის გამზირდან დაიძრა

ომი უკრაინაში

ვიდეო/LIVE

საქართველოს დამოუკიდებლობის დღე - პირდაპირი












არქივი 2009 წლიდან

303,563
უნიკალური
ვიზიტორი დღეს 27,104
Powered By Google Analytics