|
2018-11-23 16:33:39, 3770 ნახვა
სხვადასხვა
მეცნიერებმა ყავის ახალ დადებით თვისებებს მიაკვლიეს
სამეცნიერო ინფორმაციის (ISIC) ინსტიტუტის მკვლევარებმა დაადგინეს, რომ ყავის ყოველდღიური მიღება ებრძვის ისეთ დაავადებას, როგორიც დიაბეტია. ამასთან მეცნიერებმა დაამტკიცეს, რომ ჯანსაღ პაციენტებს ყავის შემადგენლობაში არსებული ნივთიერება კოფეინის და რამდენიმე მიკროზეთის კომბინაციაში მიღების შედეგად, მეორე ტიპის დიაბეტის მიმართ უფრო მტკიცე იმუნიტეტი უყალიბდებათ. მეცნიერებმა 30-ზე მეტი ყავის შესახებ კვლევის შედეგები გაანალიზეს. ამ კვლევებში ჯამში 1 185 210-ზე მეტმა ადამიანმა მიიღო მონაწილეობა. აღმოჩნდა, რომ დღეში 3-4 ფინჯანი ყავის მიღება მეორე ტიპის დიაბეტის დაავადების საფრთხეს საშუალოდ 25% ამცირებს. სპეციალისტები ამტკიცებენ, რომ ყავა ორგანიზმში ანთებით ეფექტს ახშობს, გააჩნია ანტიოქსიდანტური მოქმედება, არეგულირებს კუჭ-ნაწლავის მიკროფლორას და ცხიმის შლას უწყობს ხელს. ამასთან მეცნიერებმა გამოთქვეს მოსაზრება, რომ ყავა გულსისხლძარღვთა დაავადებების პროგრესირებაზე არანაირ ზეგავლენას არ ახდენს.
გებელსიადა ComCom-ში საბჭოთა ცენზურის დაცვით
„ქართული ოცნების“ გამოცხადებული ღალატის ქრონიკა
კობახიძემ შპს „სოლიდუსს“ სამი თვით გაუგრძელდა ოკუპირებულ ტერიტორიაზე საქმიანობისთვის სპეციალური თანხმობის მოქმედება
ერთ-ერთი კომპანია, რომელმაც ოკუპირებულ აფხაზეთში ბენზინი შეიტანა „სოლიდუსია“ მისი მფლობელი გიორგი არველაძეა
|
რედაქტორის რჩევით
ომი უკრაინაში
ხმარა ნოვოროსიისკში ჩატარებული ოპერაციაზე -ჩვენ შევაჩერებთ რუსულ სამხედრო მანქანას
უკრაინამ დაასახელა რუსული სამხედრო გემები, რომლებსაც ნოვოროსიისკში დაარტყეს
ვიდეო/LIVE პატრიარქის ილია მეორის დაკრძალვა - პირდაპირი
„ქართული ოცნების“ გამოცხადებული ღალატის ქრონიკა
მთავარი თემა
|





epn.ge (@expressnews.ge)