02:23 - 29 Jan, 2025
ჩვენ შესახებ რეკლამა/ხელმოწერა
2024-07-28 10:17:03, 1196 ნახვა

High - Tech
მეტა ევროკავშირისგან პირველ ანტიმონოპოლიურ ჯარიმას ელის: რაში ადანაშაულებენ კომპანიას

Meta Platforms შეიძლება დაემუქროს პირველი ანტიმონოპოლიური ჯარიმა ევროკომისიისგან საიდუმლო სარეკლამო სერვისთან Facebook Marketplace-თან სოციალური ქსელის Facebook-თან დაკავშირების გამო, იუწყება Reuters სიტუაციის მცოდნე წყაროებზე დაყრდნობით.

ამის შესახებ Reuters იუწყება.

ევროკომისიამ ეს ნაბიჯი წელიწადნახევარზე მეტი ხნის წინ დაიწყო და მეტა დაადანაშაულა Facebook Marketplace-ის სარეკლამო სერვისს უსამართლო უპირატესობის მინიჭებაში სოციალურ ქსელ Facebook-თან შერწყმით.

კომისია ასევე ამტკიცებს, რომ მეტამ ბოროტად გამოიყენა თავისი დომინირება და დააწესა არასამართლიანი სავაჭრო პირობები კონკურენტ ონლაინ სარეკლამო სერვისებზე, რომლებიც რეკლამას ახდენენ Facebook-ზე ან Instagram-ზე.
მეტას შეიძლება დაეკისროს 13,4 მილიარდი დოლარის ჯარიმა, რაც უდრის მისი 2023 წლის გლობალური შემოსავლის 10%-ს, თუმცა ევროკავშირის სანქციები, როგორც წესი, ამ ზღვარზე გაცილებით დაბალია. კომისიის ოფიციალური გადაწყვეტილება მოსალოდნელია სექტემბერში ან ოქტომბერში, სანამ ევროკავშირის კონკურსის ხელმძღვანელი მარგრეტე ვესტაგერი დატოვებს თანამდებობას ნოემბერში.

Meta-ს სპიკერმა მეტ პოლარდმა თქვა, რომ ევროკომისიის "პრეტენზიები უსაფუძვლოა" და რომ კომპანია აგრძელებს კონსტრუქციულ თანამშრომლობას მარეგულირებელებთან, რათა აჩვენოს, რომ მისი ინოვაციური პროდუქტები სასარგებლოა მომხმარებლებისთვის და კონკურენტუნარიანობისთვის.
გასულ წელს მეტამ სცადა ევროკავშირის გამოძიების მოგვარება Facebook Marketplace-ისთვის კონკურენტი სარეკლამო მონაცემების გამოყენების შეზღუდვით, მაგრამ ეს დათმობა უარყო. დიდი ბრიტანეთის კონკურენციის მარეგულირებელმა მსგავსი წინადადება მიიღო.
ამ თვეში კომისიამ ასევე დაადანაშაულა მეტა ახალი ტექნიკური წესების შეუსრულებლობაში მისი ახლად დანერგილი „გადახდა ან არჩევის“ სარეკლამო მოდელის გამო, რომელიც ნოემბერში ამოქმედდა.

გამოძიება არის ევროკავშირის უფრო ფართო ძალისხმევის ნაწილი, რათა გააძლიეროს ზედამხედველობა მსხვილ ტექნიკურ კომპანიებზე და უზრუნველყოს სამართლიანი კონკურენცია ციფრულ ბაზრებზე.

მონაცემთა დაცვის ევროპულმა საბჭომ (EDPB) გადაწყვიტა ნორვეგიის მიერ ფეისბუკსა და ინსტაგრამზე მიზანმიმართული რეკლამის აკრძალვის გავრცელება ევროკავშირის ყველა ქვეყანაში და ევროპის ეკონომიკურ ზონაზე.

გარდა ამისა, ევროკავშირში ძალაში შედის ციფრული სერვისების აქტი (DSA), რომლის შესასრულებლად Meta ნერგავს ახალ ფუნქციებს და დამატებით გამჭვირვალობის ზომებს სოციალურ ქსელებში Instagram და Facebook, მომხმარებლებს შეუძლიათ სრულად გამორთონ რეკომენდაციები.




ავტორი: ექსპრესნიუსი,


სოციალური ქსელები
ChatGPT-ის ჩინურმა ანალოგმა DeepSeek-მა, აშშ-ში პირველ ადგილს მიაღწია და ტექნოლოგიური მარაგების კოლაფსი გამოიწვია
ულტრამემარჯვენე ტაკერ კარლსონი ამბობს, რომ აშშ-ს ყოფილმა ადმინისტრაციამ პუტინის მოკვლა სცადა
სერბეთის პრემიერი აქციების ფონზე გადადგა
NATO-მ დაადასტურა, რომ რუსეთი Rheinmetall-ის ხელმძღვანელის, არმინ პაპერგერის მკვლელობას გეგმავდა
რედაქტორის რჩევით

ომი უკრაინაში

ვიდეო/LIVE

საქართველოს მეხუთე პრეზიდენტის, სალომე ზურაბიშვილის ბრიფინგი












არქივი 2009 წლიდან

303,563
უნიკალური
ვიზიტორი დღეს 27,104
Powered By Google Analytics