19:20 - 29 Mar, 2024
რეკლამა/ხელმოწერა
2020-06-30 21:50:38, 14171 ნახვა

Lifestyle
Mercedes-Benz, Toyota და Jeep, BMW-ს ხედვას იზიარებენ და ლოგოებს აფერადებენ

მსოფლიოს უმსხვილესი ავტომწარმოებლები ლგბტ+ ადამიანებისადმი სოლიდარობის ნიშნად, საკუთარ ოფიციალურ გვერდებზე და სოც. ქსელებში ლოგოებს თემის დროშის ფერებში აფორმებენ. ღონისძიება "სიამაყის თვე" უკვე მიმდინარეობს-მასში უამრავი ქვეყანა მონაწილეობს.
კომპანია Mercedes-Benz გარდა ლოგოს ფერების შეცვლისა , საკუთარი მანქანები დროშის ფერებად შეღება და აქციას ახალი სარეკლამო ბანერით შეხვდა.
ყველაზე აქტიური მაინც Jeep-ი აღმოჩნდა-კონცერნმა ვიდეორგოლების სერია გამოაქვეყნა, რომლებშიც ლგბტ ადამიანებიც მონაწილეობენ.
ლოგოს გაფერადებაში პირველობა საკუთარ თავზე გერმანულმა კომპანია BMW-მ აიღო, რამაც სოც.ქსელის მომხმარებლებში ჰომოფობიის ისტერიული შეტევა გამოიწვია, მაგრამ კონცერნმა კრიტიკას ყურადღება არ მიაქცია : "გასაკვირია საზოგადოების რეაქცია იმ ფონზე, როცა BMW ყოველთვის მონაწილეობდა "პრაიდებში", ლგბტ თემის აქტიური მხარდამჭერი ყოველთვის გახლდათ და ეს არასოდეს დაგვიმალავს",-განმარტა კომპანიამ სოც.ქსელში.
"დიდი კომპანიები ყველაზე თვალსაჩინო მაგალითია იმისა, რომ მსოფლიო ებრძვის სიძულვილს არა იარაღით ან მტრობით, არამედ ფერების ზეიმით",-თქვა ტიმ კუკმა , კომპანია Apple-ის გენერალურმა დირექტორმა წერს The Mirror

 

 




ავტორი: ექსპრესნიუსი,


სოციალური ქსელები
შუახევის მერი შუბნის საჯარო სკოლაში ღვაწლმოსილი პედაგოგის, ოთარ ფუტკარაძის 70 წლისადმი მიძღვნილ საიუბილეო საღამოს დაესწრო
ბერბოკი - კანცლერს არ ეშინია პუტინის - დროა, შეწყდეს დისკუსიები Taurus-ების უკრაინისთვის გადაცემაზე
პრეზიდენტი - ჩემი მოწოდებაა, ყველამ ერთად დავიწყოთ მუშაობა, რათა დიასპორას საარჩევნო უფლება მივცეთ
ე.წ. კანონიერმა ქურდმა, შაქრო კალაშოვმა საპატიმრო დატოვა

ომი უკრაინაში

ვიდეო/LIVE

საქართველოს დამოუკიდებლობის დღე - პირდაპირი












არქივი 2009 წლიდან

303,563
უნიკალური
ვიზიტორი დღეს 27,104
Powered By Google Analytics